منو

پاسخ به پرسش‌های متداول

سوال

حساب کاربری

پاسخ :

بله ، بدون وارد شدن به سایت هم می‏‌توانید یک کالا را به سبد خریدتان اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل نمایید.

با عضویت در پرتیکان شاپ می‌توانید:

– سریع‌تر و ساده‌تر خرید کنید.

– سفارشات خود را پیگیری کنید .

– به سادگی سوابق خرید و فعالیت‌های خود را مدیریت کنید.

– لیست علاقمندی‌های خود را بسازید و تغییرات آنها را دنبال کنید.

– نقد، بررسی و نظرات خود را با دیگران به اشتراک گذارید.

– در جریان فروش‌های ویژه و قیمت روز محصولات قرار گیرید.

پاسخ :

بله، شما می‌توانید در هر زمان مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید، برای این کار کافی‌ است پس از وارد شدن به حساب کاربری خود ، در قسمت اطلاعات کاربری، اطلاعات خود را ویرایش کنید.

پاسخ :
بله. برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه سفارش‌ها کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده شود.

ثبت و پیگیری سفارش

پاسخ :

برای اطلاع از وضعیت سفارش، می‌توانید وارد حساب کاربری خود شوید و با کلیک روی گزینه سفارش‌ها از وضعیت سفارشات خود مطلع شوید .

پرتیکان شاپ برای افزایش سرعت پاسخ گویی به مشتریان با دریافت شماره سفارش این امکان را ایجاد کرده که بتوانید در زمان کمتری به نتیجه مورد نظر خود برسید.

لازم به ذکر است که وضعیت سفارش در حساب کاربری قابل مشاهده است ، در صورت ابهام برای این منظور لازم است قبل از تماس با فروشگاه ، از طریق آخرین پیامکی که زمان خرید برای شما ارسال شده ،کد سفارش خودتون را آماده کنید.

پاسخ :

تا پیش از تأیید نهایی سفارش و کلیک روی آیکن اتمام خرید شما می‌توانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید. پس از تأیید نهایی و اتمام خرید از طریق سایت قادر به حذف و تغییر سفارش خود نیستید و باید با واحد پپشتیبانی تماس حاصل نمایید.

لازم به ذکر است در صورت درخواست حذف سفارش پس از تایید نهایی و اتمام خرید ، مطابق با قوانین و مقررات تجارت الکترونیک اقدام می گردد.

ارسال سفارش

پاسخ :

در سرتاسر کشور سفارش‌‏ها با پست پیشتاز ارسال می‌‏شوند و اگر شهرهایی دفتر نمایندگی تیپاکس داشته باشند، مشتری می‏‌تواند با انتخاب تیپاکس در مرحله انتخاب روش ارسال، به جای پست پیشتاز این روش را انتخاب کند. البته توجه داشته باشید که برخی دفاتر شرکت تیپاکس مرسوله شما را در محل دفتر تیپاکس شهرتان تحویل می‌دهند.

برای اطلاعات بیشتر می‏توانید به صفحه‏ روش‌های ارسال کالا مراجعه کنید.

پاسخ :

هزینه‏ ارسال ، بسته به وزن سفارش، محل تحویل و نوع ارسال متفاوت است و در فرم سبد خرید به آگاهی مشتریان می‏‌رسد.

پاسخ:

زمان تحویل سفارش با توجه به مقصد موردنظر و نحوه ارسال متفاوت است. کلیه سفارشات پس از طی مراحل پردازش به صورت روزانه (به جز روزهای تعطیل )  ارسال می شوند . زمان تحویل سفارشات به صورت تقریبی 2 تا 4 روز کاری و بسته به ترافیک کاری دفتر توزیع مقصد می باشد .

بله، برای رهگیری سفارشات پست پیشتاز (شرکت پست ایران) با داشتن کد رهگیری مرسوله به آدرس ذیل مراجعه نمایید .

http://tracking.post.ir

همچنین برای رهگیری سفارشاتی که با پست تیپاکس ارسال شده است می‏‌توانید با دفتر شعبه تیپاکس در شهر خود تماس حاصل نمایید.

قیمت و موجودی کالا

پاسخ :

بله ، موجودی و قیمت کلیه محصولات به صورت روزانه کنترل و بروزرسانی می‏‌گردد.

سایر موارد

پاسخ :

شما میتوانید نسبت به مشاهده ی فاکتور به روش زیر اقدام فرمایید:

1. وارد پروفایل خود شده و گزینه ی ” سفارش ها ” را انتخاب کنید.

2. پس از مشاهده ی لیست سفارشات خود، گزینه ی جزئیات را در سفارش مدنظر خود انتخاب کنید.

3. شما میتوانید برای سفارش خود که مرحله ی ” خروج از مرکز پردازش” را گذرانده است، گزینه ی “مشاهده فاکتور” را مشاهده و انتخاب کنید.

در حال حاضر امکان فروش اقساطی ( اعتباری ) در فروشگاه وجود ندارد . بزودی امکان فروش اقساطی نیز در فروشگاه پرتیکان شاپ فراهم خواهد شد.

کالاهایی که دیده اید
فیلتر بر اساس شهر محصول
پرتیکان شاپ
فیلتر بر اساس شهر محصول
تماس با ما
شما این محصولات را انتخاب کرده اید0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

پرتیکان شاپ